Haine si accesorii noi de la ZARA, BERSHKA, H&M, MELI-MELO, YVES SAINT LAURENT, TOPSHOP la preturi de criza.

PENTRU COMENZI: adaugi id'ul meu in lista, imi spui ce vrei sa cumperi, iar eu iti expediez coletul prin Posta Romana si va ajunge la tine in maxim 3-4 zile.Livrarile se fac in toate orasele din Romania, iar taxele postale sunt incluse in preturi.

YAHOO : vanzarihaineaccesorii
E-MAIL : vanzarihaineaccesorii@yahoo.com

IMPORTANT : PENTRU A VEDEA TOATE PRODUSELE, APASATI "POSTARI MAI VECHI" !

ZARA TRENCH - PRET 150 RON

   


OFERTA UNICA !!! Marimi disponibile : 38 si 40

Manecile sunt bufante, se asaza foarte frumos pe corp

Perfect pentru primavara - vara

NOU, cu eticheta !!!

PRET - 150 RON

Un comentariu:

  1. Buna,
    ti-am trimis un mail acum 3-4 zile pe adresa afisata pe acest blog si nu am primit niciun raspuns pana acum. Sunt interesata sa cumpar mai multe produse. Cum putem lua legatura?

    RăspundețiȘtergere